Práce na cyklostezce pokračují podle plánu. Již je skoro odtěžen všechen materiál, který za mnoho let nanesla na břeh řeka Vltava. V tomto týdnu začnou práce se samotnou výstavbou tělesa cyklostezky, která se buduje v souladu s projektem a v souladu s požadavky Povodí Vltavy. Komunikujeme s odborem dopravy a již teď řešíme dopravní značení a vlastní napojení na komunikaci III/1043. Je nám jasné, že musíme s předstihem vyřešit napojení na komunikaci tak, aby to bylo pro obě strany bezpečné.
NEROZUMÍM VĚTĚ O NUTNOSTI ŘEŠENÍ NAPOJENÍ NA STÁVAJÍCÍ KOMUNIKACI.
TO NEŘEŠÍ VLASTNÍ PROJEKT ?!?!
Projekt samozřejmě řeší napojení na komunikaci. Cyklostezka ale bude u přívozu napojena na stávající sjezd, který vede ze silnice dolu k řece. Tento stávající sjezd na komunikaci napojen je, to projekt neřeší. To o čem jsem mluvila je napojení týkající se dopravního značení na silnici III/1043 (dopravní značky, případně jiné technické prostředky).
Když je to napojené od přívozu k silnici tam je to nejhorší úsek proč to nevede pod papírnou?? Co je to za výmysl?? Dekuji
Dobrý den,
je nějak řešeno místo u vody v zatáčce, kam zajíždějí auta s vleky? I v době stavby jsem párkrát viděl auta stát u vody.
děkuji
oprava: špatně jsme se vyjádřil ohledně doby stavby, nemyslel jsem, když stroje pracují, ale o víkendu..
Do těchto míst je oficielně všem, kromě Povodí Vltavy, vjezd zakázán - není to komunikace, ale všichni víme, že realita je a bude jiná. V těchto místech bude podél cyklostezky obrubník zapuštěn tak, aby byl ve stejné výši s terénem a asfaltem a zamezilo se jeho poškození při pojezdu autem. Dnes jsme řešili i dopravní značení. Projektant připravuje návrh takže raději nebudu předbíhat, protože to musí odsouhlasit Policie ČR a odbor dopravy.Dám vědět poté co bude dohodnuto definitivní řešení.