Dočasná uzavírka části Nádražní ulice - závod CHALLENGETRY-ATHLON



Obec Vrané nad Vltavou zaštiťuje na svém území závod CHALLENGETRY-ATHLON, který se bude konat převážně v Praze v sobotu 29. 7. 2017.

V rámci závodu čeká na závodníky: logo_Ford_challenge_Prague_color01h.png

Plavání – 0.38 km
Kolo – 18 km
Běh – 4.2 km

V rámci jízdy na kole bude na několik hodin uzavřena v naší obci část ulice Nádražní. Dále bude uzvřena silnice III/1043 přes Jarov, Břežanské údolí a Most Závodu míru.

V průběhu závodu (cca 5 hodin) bude hlavní a jediná silnice z Vraného nad Vltavou pouze silnice Březovská (s ohledem na uzavírku části této komunikace) a dále pak cesta přes obec Březová-Oleško, Zvole, Ohrobec, Dolní Břežany a MČ Písnice.

Podrobnější informace o závodu naleznete ZDE!

Znázorněná uzavřená komunikace v naší obci:

mapa_zavod_29.7.2017.jpg

Mapy celého závodu naleznete ZDE!

TriPrague_2016_(15).jpg

 


Komentáře

Přidat komentář
  • 27. 6. 2017 9:57
    Monika V.
    Skvělé načasování!

    Opravdu skvělé načasování!!! Nehledě na to, že ani nebudu moct odjet autem od baráku. Cyklostezka byla postavena zbytečně.


  • 27. 6. 2017 15:32
    Michal Hlaváček
    Re: Skvělé načasování!

    Cyklostezka byla postavena zbytečně, protože z podivných důvodů nebyla vlastně vůbec dostavěna. Na konci vranské stezky před Jarovem chybí mostek přes potok, na Jarově pak sice mostek je, ale zase za ním není dodělaná cyklostezka a musí se po louce. Takže cyklisté na silničních kolech tam jezdit ani nemohou. Tak to dopadá, když jsou předvolební tanečky důležitější, než zdravý rozum.


  • 3. 7. 2017 15:15
    crobka
    Re: Skvělé načasování!

    No a to ani nevíte, že mám informace ze Zbraslavi, že má být na druhé straně druhá cyklostezka, která konečně povede až do Budějek. Myslím, že to měla být už tato, což byl jeden z argumentů, když se stavěla, takto zničí i druhý břeh, protože buďme upřímní, žít na této umělotině nemůže skoro nic. A to nemluvím o těch cyklistestech, kteří stejně pořád jezdí po silnici, přesto, že je ta stezka prázdná.


  • 27. 6. 2017 10:20
    Jiřina
    Závody na silnici

    Dá se alespoň odhadnout časové rozpětí uzavírky? Ten den se budeme vracet z dovolené, můžeme se tomu časově přizpůsobit, ať nenajezdíme zbytečně sto kilometrů.


  • 27. 6. 2017 10:47
    Petr Janeček
    Re: Závody na silnici

    Dobrý den,
    přesný čas zveřejníme jakmile ho budeme mít k dispozici. Upozorňuji na uzavření dalších částí Prahy vč. Most Závodu míru a Břežanské údolí.

    Přeji Vám hezký den.


  • 27. 6. 2017 14:15
    Pavel Zděnek
    Re: Závody na silnici

    Dobrý den,
    doplním Petra Janečka. Z připojené mapky je zřejmé, že závod povede Břežanským údolím a na mostu Závodu míru. Pokud by obec nesouhlasila s pořádáním závodu ničemu by to nepomohlo, protože závod by se konal stejně, jenom by závodníci končili na Jarově. Most závodu míru a Břežanské údolí by bylo tak jako tak uzavřené a my bychom z Vraného po Jarově nemohli vyjet, pouze by byla značka zákaz vjezdu u Berušky :-(.


  • 27. 6. 2017 14:49
    Michal Hlaváček
    Re: Závody na silnici

    No myslím, že v souvislosti s uzavírkou Březovské ulice obec alespoň mohla vyjednat posunutí otočky závodu o několik metrů níže. Takto ani nebude možné přejet přejezd a vyrazit nejrychlejší cestou na Zvoli a všichni se budou muset plahočit po špatně značené panelové cestě a pak přes Březovou. Lidé ze spodního Vraného budou odříznuti úplně. Zrovna my odjíždíme ten den s invalidním dědečkem na dovolenou, jak odjedeme nevím...


  • 27. 6. 2017 15:03
    Pavel Zděnek
    Re: Závody na silnici

    Dobrý den,
    na stránkách Challange Prague moc informací o přesných časech není, ale snad bude stačit (prozatím) alespoň odkaz na časový plán
    http://www.challenge-prague.com/pro-zavodniky/casovy-plan/
    Popis tras
    http://www.challenge-prague.com/pro-zavodniky/o-zavodu/
    Nás by se měl týkat závod FORD CHALLENGEPRAGUE MIDDLE

    Start by měl být odpoledne, po 12:00 hod.


  • 27. 6. 2017 15:49
    Michal Hlaváček
    Re: Závody na silnici

    Dík moc za linky. Máte pravdu příliš informací o přesných časech tam není. také mi není úplně jasné, jestli se u nás bude konat kratší CHALLENGETRY-ATHLON (limit 1,5 hodiny, během které by to asi mělo být odjeto celé), nebo delší CHALLENGEPRAGUE MIDDLE (limit 7,5 hodiny). U toho by uzavírka mohla trvat skoro celé odpoledne...


  • 28. 6. 2017 20:27
    J. Brchel
    Re: Závody na silnici

    Dobrý den, jestli jsem to správně pochopil, tak vy získáváte informace o závodu pouze z webových stránek? To vedení obce nekomunikuje s organizátory osobně? Jak je možné, že ještě 3 dny před závodem nemáte přesné informace? Vždyť vy ani nevíte, která varianta závodu se nás bude týkat. Připadá mi, že vedení obce závod povolilo a víc se o to nezajímá. Věřím, že během čtvrtka nám poskytnete přesné informace o času uzavírky. Děkuji


  • 28. 6. 2017 20:37
    J. Brchel
    Re: Závody na silnici

    Omlouvám se, přehlédl jsem termín závodu. Nicméně i tak očekávám, že co nejdříve zveřejníte alespoň přibližné časy uzavírky. Děkuji


  • 27. 6. 2017 15:34
    Petr Janeček
    Re: Závody na silnici

    Vážený pane Hlaváčku,
    přejezd na Zvoli nebude možné využít, protože bude od 3. 7. 2017 uzavřen z důvodu budování kanalizace v Březovské ulici. Lidé ze spodního Vraného nad Vltavou budou muset cca 5 hodin v sobotu 29. července 2017 využívat komunikaci V Ouvozcích, přesně jak píšete.

    Přeji Vám hezký den.


  • 27. 6. 2017 15:55
    Michal Hlaváček
    Re: Závody na silnici

    Chápu to tedy správně, že lidé z okolí kostela se těch 5 hodin nedostanou vůbec nikam?


  • 27. 6. 2017 16:09
    Monika V.
    Re: Závody na silnici

    Nějak nechápu ten zákaz vjezdu u Berušky. Pokud by přeci Vrané nesouhlasilo, závodníci by se mohli otočit na "parkovišti" za Vraném a my bychom se alespoň mohli dostat autem z Vraného, i když přes tu šílenou objížďku.
    Jak již mnoho spoluobčanů Vraného správně poznamenalo, obecní zastupitelé do úřadu nejezdí autem, tudíž si vůbec neumí představit co obnáší jet objížďkou přes tankodrom U Elektrárny a betonkou V Ouvozcích několikrát denně.


  • 28. 6. 2017 19:56
    kri-TIK
    Re: Závody na silnici

    Pan Janeček asi auto ani nemá, on z Rajčůru u nás z Nádražní chodí pěšky. Jemu stačí si koupit 2 petky červenýho maďarskýho nebo slovenskýmo (jaký dobrý kup) a je spokojen... Co od něho můžete čekat...


  • 27. 6. 2017 15:03
    Martin
    Závody na silnici

    Proč závod nevede po a nekončí na cyklostezce?
    Stačí, že ti arogantní a sobečtí cyklisté po cyklostezce nejezdí a oblažují nás svojí přítomností každodenně na silnici. Já kdybych jel autem po cyklostezce, tak jsem zaručeně večer ve zprávách.
    Jak to bude pro dolní Vraňáky s přístupem k lékaři nebo pro zásah záchraných složek?


  • 27. 6. 2017 15:38
    Petr Janeček
    Re: Závody na silnici

    Pro takovýto velkokapacitní závod není cyklostezka vůbec vhodná už jen protože, že pro závodníky bude trasa závodu obousměrná. Občané ze spodní části Vraného nad Vltavou budou pro výjezd na Prahu využívat komunikaci V Ouvozcích a pak dále pojedou přes obec Březová-Oleško, Zvole, Ohrobec, Dolní Břežany a MČ Libuš.

    Opětovně informuji, že bude uzavřené i Břežanské údolí a Most Závodu míru a silnice na Štěchovice a dalších mnoho komunikací v Praze.

    Trasa závodu bude samozřejmě pro jednotky integrovaného záchranného systému průjezdná.

    Přeji Vám hezký den.


  • 27. 6. 2017 15:53
    Michal Hlaváček
    Re: Závody na silnici

    ... a také proto, že jste nějak "zapomněli" vybudovat na cyklostezce mostek přes potok na začátku Jarova. Takže cyklisté na silničních kolech ji nemohou používat mj. i z tohoto důvodu.


  • 27. 6. 2017 16:41
    St. Drábek
    Re: Závody na silnici

    Pane Hlaváčku,
    ten mostek jsme ani vybudovat nemohli, pozemek není náš, potok není náš a nedostali bychom na to ani stavební povolení, o černé stavbě jsme ani neuvažovali. Taky nám tato situace vadí, občas zkoušíme alespoň TSK, aby dobudovali asi těch osm set nebo kolik metrů na Jarově, ale tam to vázne na církevních restitucích.


  • 28. 6. 2017 20:03
    kri-TIK
    Re: Závody na silnici

    A dát mezi Vraném a Jarov značky na silnici ZÁKAZ VJEZDU CYKLISTŮM je nad vaše síly, že? Jezdí tam silničáři, co ab jim neklesl průměr pod 30 se chovají jako idioti...Netvrďte mi, že ten potůček nepřejedou !!! To bych dal na pionýrovi, natož na kole za 50 000 ! To je nesmysl, co může pronést trouvba, co nemá žádné zkušenosti!


  • 28. 6. 2017 20:58
    St. Drábek
    Re: Závody na silnici

    Cyklista je účastník silničního provozu, to že je zároveň dárce orgánů s tím nesouvisí. Nevím, proč silničáři nemohou projet brodek, to by věděl některý z nich a snad by nám to vysvětlil, já jsem doufám nic takového netvrdil.


  • 28. 6. 2017 19:57
    Souček
    Re: Závody na silnici

    Jak se ze spodní části Vraného dostaneme do Ouvozců, když bude Nádražní uzavřená?


  • 27. 6. 2017 19:10
    Turek
    Prujezd arealem papirny,

    Vazeni ,jestli to nekomu pomuze bude umozneno projet papirnou...Necham otevrene zadni vrata...


  • 28. 6. 2017 0:34
    Helena
    uzavírka silnice na Prahu

    Dobrý den,
    v sobotu v devět ráno nám letí letadlo.

    Radi bychom věděli co nejdříve v kolik hodin v sobotu ráno bude JAROV a most směr PRAHA silnice ještě průjezdná ????

    Jinak nevím co dodat, vlaky mají věčně zpoždění,
    silnice a polní cesty uzavřeny, objíždky .
    Už chápu proč se lide z Vraného stěhují pryč.
    Ani autobus tu nejede, převoz přes Vltavu je v sobotu a neděli bez obsluhy.
    JSME TU JAKO VE VĚZENÍ.


  • 28. 6. 2017 19:57
    kri-TIK
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    Souhlas, Janeček= nekompetentní blbeček !


  • 30. 6. 2017 8:05
    Petrželková
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    Vážený pane Drábek,
    váš vtip opravdu není na místě. Zkuste se po 19 h dostat veřejnou dopravou do Vraného, když vlak má hodinové intervaly a přívoz už nejezdí. Je vidět, že takové zkušenosti nemáte. A už nemluvím o víkendu, kdy přívoz nejezdí a vlaky mají dvouhodinové intervaly. Zkuste si to a myslím, že Vás takové vtipkování přejde.
    PS: při stavbě cyklostezky říkal na přívoze pan Ryšánek, že až bude hotová, bude jezdit přívoz i o víkendu, ale to byl také vtip co?


  • 28. 6. 2017 21:01
    St. Drábek
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    Inu, paní Heleno, pokud to tak cítíte, tak doporučuji svázat pár dozorců, přepilovat mříže a vzhůru na svobodu :-).


  • 29. 6. 2017 9:58
    MIchal Hlaváček
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    Nezlobte se pane Drábek, ale takováto "legrace" ze strany zastupitele mi připadne jako krajně nevhodná. Obec souhlasila s uspořádáním závodu, který na celé nejspíše odpoledne naprosto dopravně odřízne velkou část Vraného kolem kostela od dopravní dostupnosti v době, kdy je už tak doprava v obci komplikovaná kvůli stavebním úpravám a hodně málo srozumitelnému souvisejícímu dopravnímu značení (už se mi ve vraném ztratilo několik návštěv). Obec přitom nemá ani dost odvahy přiznat zde, že v sobotu se prostě lidé od kostela nedostanou nikam a nijak to neřeší. Jediné konstruktivní řešení (průjezd přes fabriku) zde zaznělo od pana Turka. Ale i to by vyžadovalo od obce součinnost (zajištění přejezdu z ulice V zídkách přes Nádražní).


  • 29. 6. 2017 12:56
    Pavel Zděnek
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    Vážený pane Hlaváčku,
    nedá mi to než opakovaně zareagovat na Vaše příspěvky.
    Před nějakou dobou obec odsouhlasila pořádání uvedeného závodu na území obce. Pro pořádání závodu na území obce musí být samozřejmě stanoveny podmínky na základě jejich splnění je možné na území obce Vrané nad Vltavou závod organizovat.

    Ve svém příspěvku uvádíte následující: “Obec odsouhlasila uspořádání závodu, který na celé nejspíše odpoledne naprosto dopravně odřízne velkou část Vraného kolem kostela od dopravní dostupnosti …. “.

    Již zde bylo uvedeno, že díky závodu budou na území Prahy uzavřeny navazující komunikace, které nám umožňují výjezd z Vraného na Prahu (most Závodu míru a Břežanské údolí). I kdybychom s pořádáním závodu nesouhlasili, na mostě by stejně nebylo možné vyjet a pokračovat dál na Prahu. Je to obdobná situace, jako když se konají závody do vrchu Zbraslav – Točná.

    Samozřejmě nás zajímá, aby občané Vraného bydlící u kostela mohli přijet domů nebo vyjet z domova. Závod se koná za měsíc, pořadatelé ještě nemají k dispozici jasné informace o průběhu závodu. Obec bude s pořadateli závodu jednat a samozřejmě vznese požadavek, že musí být zajištěna dopravní obslužnost pro rezidenty dotčené části Vraného.
    Vzhledem k tomu, že závod se skládá z části běžecké, jízdy na kole a plavání nelze předpokládat, že po celou dobu konání závodu budou po Vraném jezdit závodníci na kolech. Z toho důvodu budeme od pořadatelů požadovat podrobný časový harmonogram, kdy budou účastníci závodu projíždět Vraným. Tento harmonogram následně zveřejníme na stránkách obce.
    Žádám Vás tedy o trochu klidu, jakmile budou od pořadatelů podrobnější informace, tak je obec zveřejní.
    S pozdravem
    Pavel Zděnek


  • 29. 6. 2017 15:14
    J. Brchel
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    Vážený pane Zdeňku,

    naprosto souhlasím s názory pana Hlaváčka a zároveň nerozumím tomu, jak mohla obec souhlasit s pořádáním závodu a tím i s uzavřením silnice na Zbraslav, aniž by měla od organizátorů alespoň přibližný čas plánované uzavírky. Chápu, že průběh závodu nelze dopředu přesně odhadnout, ale alespoň přibližný čas uzavírky by měli znát. A předpokládal bych, že to bude jedna z hlavních věcí, na kterou se bude vedení obce ptát, než závod odsouhlasí.


  • 30. 6. 2017 13:09
    kri-TIK
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    Věřím, že vás příště s panem Janečkem již nikdo volit nebude :-)


  • 30. 6. 2017 14:50
    Spokojený občan
    Re: uzavírka silnice na Prahu

    No, já jsem spíš zvědav, zda se najde nějaký blázen, který bude mít zájem nechat se zvolit a následně si nechat nadávat.
    Pro dobrotu na žebrotu. Nejlepší je nedělat nic, to jsou sice lidi nespokojení, ale nenadávají jako někteří autoři diskusních příspěvků zde.


Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů
grafika_pata.jpg