• Uzavření silnice Vrané - Zbraslav!!!



znacka_pozor.jpgznacka_pozor.jpg

Od pátečního rána (1. února 2013) bude uzavřena silnice z Vraného nad Vltavou na Zbraslav z důvodu havarijního stavu skalního masivu Zvolské Homole. Silnice bude uzavřena do doby realizace sanace skalního masivu Zvolská Homole.

 

                                                          Podrobnější informace naleznete ZDE!


Komentáře

Přidat komentář
  • 31. 1. 2013 14:13
    Stejskalová
    Stejskalová

    Je představa, jak asi to bude dlouho trvat?


  • 31. 1. 2013 14:29
    Petr Janeček
    Re: Stejskalová

    Dobrý den,
    odhad je určitě na několik měsíců. Přesně to nevíme. Jakmile budeme vědět více, budeme občany neprodleně informovat na webových stránkách obce.


  • 31. 1. 2013 14:46
    JEŽDÍK
    dotaz ?

    Havarijní stav je již cca 5 let , to nemohla tato akce počkat až bude předpoklad lepšího počasí tedy březen-duben. Při kalamitním stavu je objížďka dost nebezpečná ........


  • 31. 1. 2013 15:11
    Klaudis
    Dotaz

    Dobrý den. Mám tři otázky: Kdo o havarijním stavu masivu rozhodl a na základě jakého zjištění? Kdy započne jeho sanace? Děkuji za odpovědi.


  • 31. 1. 2013 15:15
    Petr Janeček
    Re: Dotaz

    Odpovědi na vaše dotazy se dozvíte zde: http://www.kr-stredocesky.cz/portal/aktuality/uzavirka-silnice-v-useku-zbraslav-vrane-nad-vltavou.htm?pg=1


  • 31. 1. 2013 16:06
    Klaudis
    Re: Dotaz

    Ještě jednou dobrý den.
    Na uvedeném odkazu tyto informace uvedené nejsou. Je podivné, že se jedná o havarijní stav, přesto uzavírka proběhne až zítra, tj.1.2.2013 v dopoledních hodinách. Pokud by se skutečně jednalo o havarijní stav musela by být uzavírka realizována okamžitě. Takto to vypadá, že se jedná pouze o administrativní a alibistický krok vlastníka komunikace. Bylo by vhodné, aby zastupitelstvo naší obce proti postupu kraje protestovalo. Děkuji.


  • 31. 1. 2013 15:36
    Hlidkova
    Dotaz

    Akce mohla počkat na měsíc březen,kdy je lepší počasí,když napadne v noci sníh,tak se nikdo nedostane z Vraného.O tomto stavu se ví dávno.Přes řeku probíhá sanace skály za provozu a de to.Ohrozí to i příjezd sanitek.Jak je možné,že nevíte jak bude vše probíhat a jak dlouho bude vše trvat. Přeci než se uzavře silnice,tak už musíte vědět,kdo bude provádět sanaci jakou technologií a jak dlouho to bude trvat.Máte nějakou geologickou zprávu na jakém základě je nutno uzavřít silnici v plném rozsahu?děkuji Hlídková


  • 31. 1. 2013 15:42
    Petr Janeček
    Re: Dotaz

    Dobrý den,
    majitelem a správcem této komunikace je Středočeský kraj. Zde máte kontakty: http://www.kr-stredocesky.cz/portal/krajsky-urad/odbory/odbor-dopravy/Kontakty/


  • 1. 2. 2013 9:16
    Letovanec
    Re: Dotaz

    Dobrý den,

    reaguji na odpověď pana Janečka. Nepochopím jak si volený zástupce obce může dovolit dát jenom odkaz na nějaké webové stránky s tím, že si infomace máme v podstatě zjistit sami. Necháte si zavřít jedinou smysluplnou přístupovou cestu do Vraného a nemáte informace o tom jak dlouho to potrvá. Dle mého je toto přesně důvod proč tam jste, proč jste byli zvoleni. Aby jste ty infomace měli a mohli je předat ostatním.

    S pozdravem Letovanec


  • 31. 1. 2013 15:56
    Matoušková
    uzavírka silnice

    Dobrý den,
    očekává se také i změna vlakového spojení s Prahou?


  • 31. 1. 2013 16:05
    Stejskalová
    Stejskalová

    Vzhledem k tomu, že je stále pravděpodobné zimní počasí je třeba, aby byly v případě sněhu a náledí protahovány a sypány obě přístupové cesty tj. Březovská a Zvolská ve svých problematických úsecích už ve velmi časných hodinách cca od páté hodiny. Obě komunikace mají velmi značný spád. Obvykle úklid je realizován až v podstatně pozdějších hodinách. Jen doufám, že nic padat nebude. Nebylo by vhodné zajistit během zimy preventivně kontakt na nějakou blízkou vyprošťovací mechanizaci?


  • 31. 1. 2013 16:31
    Karel Mündel
    uzávěra hned a nebo později

    Také mě překvapuje, že se jedná údajně o havarijní stav, ale uzávěra počká až do rána. To jsou silničáři už odpoledne líní dát tam závoru. Zajímalo by mě, co se stane, když to na někoho spadne během večera, nebo v noci?
    Každopádně stav kritický je, kamení padalo už minulý týden a v této meteorologické situaci je zřejmé, že se kamení bude uvolňovat snáz. Povolil mráz a voda udělá své. Doporučuji už tam nejezdit! Ve vlastním zájmu.


  • 31. 1. 2013 19:26
    Petrák Luděk
    závory

    Já bych se rád zeptal na jinou věc...kdo ve Vraném řídí koleje nebo tedy spíš zavory,už 3x se mi stalo,že přijedu,závory dole, 10min stojim,nic se neděje a pak se zase jen tak zvednou aniž by něco projelo ????????? díky .-)


  • 31. 1. 2013 20:04
    .
    Re: závory

    Když vjíždí vlak do stanice od Skochovic a má zastavit, tak se mu to nemusí potařit (může mít poruchu). Kolejiště ve Vraném nemá takovou konfiguraci, aby v takovém případě najel na slepou kolej s retarderem, tak musejí být závory pro jistotu dole. Většinou se ve Vraném vlaky křižují, takže jede i vlak o Prahy, ale může mít zpoždění a pak to vypadá že závory byly dole bez důvodu.


  • 31. 1. 2013 20:21
    Deijf
    Re: závory

    A vlaky mají nouzové brzdy
    B i kdyby neměli, tak by to smetlo protijedoucí vlak
    C lepší by bylo nějaké čidlo, které by závory sklopilo, s nějakým 3 sekundovým varovným signálem předem, pokud by vlak měl i přesto všechny brzdy KO a pokračoval by dál....:)


  • 31. 1. 2013 20:57
    pinky
    Re: závory

    Tak si Luďo chvilku počkaš no,žadna tragedie


  • 4. 2. 2013 12:56
    Josef Vítek
    Re: závory

    No tak alespoň se najde jeden člověk, který na objížďce vydělá - nebudete muset čekat několik měsíců u závor.....


  • 1. 2. 2013 8:28
    Ivana Drábková
    uzávěra silnice

    Dobrý den, reaguji především na odpovědi pana Janečka. Myslím, že úřad by měl získat co nejvíce informací z co nejvíce míst a informovat občany. Váš způsob, kdy odpovídáte jen přiložením odkazů na webové stránky, mi nejpřijde nejvhodnější způsob komunikace. Předpokládám, že nyní na úřadě neděláte nic jiného, než že řešíte tuto situaci, získáváte další a další informace a doufám, že v nejbližší době nás budete podrobně o situaci informovat. Pokud nyní vlastník silnici uzavřel, měl by ihnet zahájit sanační práce a když bude třeba, měla by ho k tomu donutit obec. Děkuji.


  • 1. 2. 2013 11:32

    Komentář byl cenzurován moderátorem.


  • 1. 2. 2013 11:38
    Pavlína Šorfová
    was???

    To si z nás asi někdo dělá legraci, vždyť objížďka je napsoto úděsná!!! Hlavně mě fascinuje, že o tom nikde nebyla dána žádná informace dopředu!!! Tj. ráno jedu do práce, a kdyby mi nezavolali teď známí, ať si najdu jinou cetu stojím na Jarově a koukám jak puk. Mimochodem je na pováženou, nechat si zavřít jedinou relativně normální přístupovou cestu do obce bez reakce zastupitelstva. Co je to za bordel... jsem velmi VELMI rozčarovaná!!!


  • 1. 2. 2013 12:52
    Martina Filipová
    Prosba o toleranci

    Dobrý den,
    je mě smutno z řádků, které jsem si přečetla. Věřte, že se ve Vraném nenajde asi ani jediný občan, který by měl z tohoto stavu radost, ale byli jsme postaveni z hodiny na hodinu před skutečnost, která nastala. Ve středu telefonicky volali z kraje, že bude "nějaké" jednání týkající se sanace skalního masivu Homole. Protože obvykle máte naplánované pracovní schůzky dopředu, Petr jel na Kraj a já do Říčan na Veolia voda. Stav, který nastal, nemohlo projednat zastupitelstvo, protože se jedná o havárii a nikdo ze zodpovědných na kraji si nechce vzít na triko, že skála někoho zabije. Nedivím se jim, jednala bych stejně. Raději si nechám teď tady od vás nadávat, než abych šla někomu z vás na pohřeb.
    Silnici chtěli zavřít už ve čtvrtek, ihned!!! Ale po diskusi bylo rozhodnuto, že by měli být nejprve informováni občané, byť z naší strany třeba trochu po svém, kraj v daný okamžik neposkytl žádné písemné informace. O tom můžeme polemizovat, ale důležitá v daný okamžik byla informace, že se silnice zavře a tu jste se dozvěděli.
    Chci vás poprosit o toleranci. Věřte, že budeme shánět informace a průběžně vás informovat. Chápu, že je ve vás zloba a vztek, ale na dané situaci to mnoho nezmění. Ani mě není milé jezdit cca + 10 km navíc, a to nejezdím do Prahy denně, jako většina z vás.
    Příští týden budeme určitě moudřejší.


  • 1. 2. 2013 15:01
    Letovanec
    Re: Prosba o toleranci

    Dobrý den paní starostko, asi nejde o těch 10 km, ale o ten čas strávený zbytečně na cestě. Nicméně je obec se schopna tomuto bránit. Mám na mysli jestli se jako obec budete proti tomuto rozhodnutí odvolávat? Děkuji.


  • 1. 2. 2013 16:09
    Pavel Zděnek
    Re: pan Letovanec

    Dobrý den, nejsem sice starostka, ale zastupitel.
    Jak jsem psal v předcházejícím příspěvku, tak nás jako obec o této skutečnosti nikdo neinformoval.
    Nevím jakou máte mysli účinnou obranu obce. Silnice již není v našem majetku. Pokud bychom byli vyzvání a osloveni v rámci řízení, tak si samozřejmě dáme podmínky k zajištění dopravní obslužnosti. Jak jsem již psal, neoslovil nás nikdo.
    Takže jsem zaskočen a rozloben tím, že je nám oznámeno až uzavření silnice.

    K zachování průjezdnosti na základě striktního požadavku obce bych byl opravdu hodně opatrný. Pokud statik doporučuje uzavření silnice z důvodu, že hrozí pád kamení, je pro mě problematické vyžadovat průjezdnost, protože za to následně poneseme odpovědost.
    Jak píše paní starostka nechceme jít někomu na pohřeb a následně si to vyčítat.
    Za své rozhodnutí bychom samozřejmě nesli i trestní zodpovědnost. Pokud by došlo k újmě na majetku, zranění nebo úmrtí,tak bychom se z toho zodpovídali se všemi možnými následky.


  • 1. 2. 2013 22:40
    Lucie Knížetová
    Re: pan Letovanec

    Mohu se tedy zeptat, (skutečně neřešíme nyní i tak nepříjemných 13 km celkem = 26 km - délky objízdné trasy) ale její nebezpečnost, která v těchto měsících bude pravděpodobně méně bezpečná než celé padající kamení (což statik asi neřeší)- jak obec bude postupovat? - budete požadovat po vlastníkovi zajištění sjízdnosti této vynucené - jediné přístupové komunikace? Abychom nemuseli jít na pohřeb někomu kdo nezvládne 180°zatáčky při nevlídném únorovém počasí na neudržované komunikaci! Kdo ponese následky, pokud kraj nebude tuto komunikaci i nadále a včas udržovat!


  • 4. 2. 2013 10:35
    Josef Vítek
    Re: pan Letovanec

    následky ponese ten, kdo nepřizpůsobí jízdu stavu vozovky.


  • 1. 2. 2013 14:10
    Pavel Zděnek
    Uzávěra silnice - informovanost obce

    Dobrý den, musím potvrdit informaci paní starostky, že obec a zastupitelstvo nikdo neinformoval o stavu skalního masimu na Homoli.
    Osobně jsem se domníval, že před několika lety byla skála zabezpečena.
    Pokud by obec měla informace dopředutak bychom hledali nějaké řešení.
    Informaci jsme se dozvěděli včera, kdy nás paní starostka o situaci telefonicky informovala. Obec je s úřadem v Černošicích v průběžném kontaktu z důvodu jiných záležitostí, takže je s podivem, že tato závažná informace nám nebyla sdělena.
    Nyní se budeme snažit aby byla uzavírka co nejkratší a o to, zda by nebylo možné nějakým způsobem posílit veřejnou dopravu.
    Tunel je naštěstí opraven, tak doufejme, že někoho nenapadne zastavit i vlak, to by potom byl problém.


  • 1. 2. 2013 14:37
    Pavlína Šorfová
    Was podruhé

    Dobrý den paní starostko, děkuji za reakci.
    Nicméně nejde o těch 10-20 kilometrů navíc (i když ten benzín taky není zadarmo). Jde o STAV těch kilometrů a ranní nekonečné kolony v Krči, například. Je to ještě horší než kolem řeky, stačí aby zasněžilo a všichni se sejdeme v příkopě v 7 ráno. Jela jsem si dnes cestou domů prohlédnout stav několika objízdných tras. Jsem zvědavá na ranní provoz. Jen mě trochu škodolibě napadlo, že možná teď okolní obce pochopí, jaké máme trápení s dopravou na úzkých cestách.
    A abyste si neřekli, že jen tak kecám a nic nedělám. Volala jsem ihned po zjištění situace na úřad kraje... přinejmenším zajímavá debata čítající 40 minut. Zajímalo by mě jaká můza pana statika políbila, když deset let nic a najednou toto. Nejvíce mě zarazilo, že pán prohlásil následující: do konce června bychom MĚLI ZAČÍT!!!!! -jinak přijdeme o dotace z EU. Konec tedy v nedohlednu. Když jsem se zeptala na zákonnou lhůtu dojezdu RZ, bylo mi řečeno, že holt co s tím nadělají. Bezva. Toliko k co nejkratší uzavírce.


  • 1. 2. 2013 20:09
    Lucie Sofronová
    dotaz

    Dobrý den, ve středu, tedy v den kdy to bylo obci oznámeno, jsem v odpoledních hodinách jela kolem toho místa kde to padá, a byli tam hasiči a rozmlácené auto. Není to prosím náhodou tak, že jsou takovéto věci v havarijním stavu až když se už po několikáté něco stane? Je mi divné že zrovna v ten den si rozmysleli že je to v háji když my to zde víme přece už roky. Jen mi přijde hodně zvláštní že by se o to náhodou někdo zajímal kdyby to někomu nespadlo na hlavu. Jak typické u nás...


  • 1. 2. 2013 20:20
    Tomáš
    uzavírka silnice

    Po přečtení všech vašich zpráv jsem se celkem pobavil.Chápu,že oprava nebude hned a ani to není možné.Ale zaráží mě,že každý z vás,kdo jste jsem psali by raději riskoval škodu na autě(v tom lepším případě) než objízdnou trasu.Hlavně mě pobavilo,že si stěžujete na zácpu v Krči,jako kdyby za to mohlo vedení obce.Já sám jsem z Jarova a je to vidět,že všichni hrozně chvátáte do práce a je vám jedno,že i jinde chtějí žít lidé a ne se bát přejít silnici,natož uvažovat o tom,že bychom pustily děti si hrát na hřiště a nebát se o ně,když mají přejít silnici.I když to možná vypadá,že jsem jediný,kdo má z uzávěrky silnice radost,tak to tak není.Do Vraného musím jezdit na poštu a proto,že pošta má provozní dobu jakou má,tak si asi půl roku nebudu moci vyzvednout žádnou doporučenou poštu.Do Vraného vozím i dceru do školy,a na to abych jí jen odvezl tu objízdnou trasu musím absolvovat dvakrát.A vyzvednout jí taky musím.Jestli chcete urychlit opravu tak běžte na krajský úřad a přispěte na opravu,ať se může začít s nejnutnějšími opravami co nejdříve.A teď se ukažte na kolik si ceníte průjezd pod Homolí... Až přispějete tak nadávejte,že to dlouho trvá,ale jen do výše vašeho příspěvku... A jestli skončí někteří v 7 hod. ráno při kalamitě v příkopech,tak se tím alespoň zmírní zácpy v Krči...


  • 1. 2. 2013 21:27
    P. Šorfová
    Re: uzavírka silnice

    pane Tomáši, myslím, že jste nepochopil můj příspěvek - nepsala jsem v něm, že dávám obci za vinu zácpy v Krči, to by bylo absurdní - nicméně je s podivem, že deset let se nic neděje, pak se musí něco stát, škoda na voze, a najednou se mohou všichni zbláznit. Mě toto objíždění přijde na mnoho peněz a Vás jistě také. Ráda bych Vás poprosila, abyste neházel všechny Vransjé řidiče do jednoho pytle, já jezdím přes Jarov 40 a působím jako brzda. Děkuji.


  • 4. 2. 2013 10:41
    Josef Vítek
    Re: uzavírka silnice

    je tam povoleno 50, proč jezdíte 40?


  • 4. 2. 2013 15:59
    P. Šorfová
    Re: uzavírka silnice

    aby se měli hnidopiši jako Vy na co ptát :))))


  • 1. 2. 2013 21:35
    P. Šorfová
    Re: uzavírka silnice

    jo a ty korunky na opravu skály mi už ukradl pan Kalousek a zbytek projedu po objízdných trasách v naftě neb vlakem se do práce nedostanu :)


  • 2. 2. 2013 0:01
    Lucie Knížetová
    Re: uzavírka silnice

    Mně jste zase pobavil Vy. Kdybyste četl pozorněji, jednak kraj peníze má (asi i z našich daní), ale nemůže je použít, protože potřebuje získat dotaci z EU, proto to bude trvat, nikoli proto, že nelze provést sanaci ihned. (To zase nechápeme my). Ale řešíme zde v komentářích myslím důležitější věci a to např. sjízdnost objízdné trasy v zimních měsících, dostupnost záchranné služby a pod. (také máme děti!). Váš komentář nestojí téměř za reakci, mně jen zajímá - když jste takový odpůrce automobilové dopravy - proč z Jarova na poštu nedojdete pěšky - nebo proč dceru neodvezete tu 1 stanici do školy vlakem! (než najet na 1 km, kolik 30 km - ještě 2x - tj. 60????) Hlavně ať v tom příkopu neskončíte sám. Na rozdíl od Vás Vám to zde nikdo nepřeje!


  • 2. 2. 2013 8:43
    P. Šorfová
    Re: uzavírka silnice

    Myslím, že tu dotaci už mají, proto musí začít do konce června - tak jsem aspoň pochopila co mi řekli na úřadě (ale mohu se mýlit, snad nám co nejdříve poskytnou kompletní info). Souhlasím s Vámi co se týče objízdné trasy, je nebezpečná i za tmy, v případě nepřízně počasí netřeba komentovat, a to bychom dle mého názoru nyní měli co nejdříve vyřešit, např. aby v 6 ráno bylo vše upravené při sněhu a podobně


  • 16. 3. 2013 14:10
    Jiřík - silnice
    Re: uzavírka silnice

    Zdravím Tě Tome, souhlas!
    Konečně tu máme od těch řidičů převážně ze směru Vrané...klid a bezpečí. Není to asi trvalé. Vše je jen o tom, že si někteří hájí jen svá práva.
    Např. když tu byl na Jarově umístěn zpomalovací pás na zklidnění dopravy, tak největší aktivitu vyvíjel jistý občan Brož z V....o, který s tímto "brutálním omezením" nesouhlasil a do 14 dnů byla obecně prospěšná věc cizími vandaly zničena.
    A nyní "prská" jak je silnice potřebná. Polo-legálně provozovaná nezkolaudovaná...to mu nevadí?
    Asi jinak by někteří hovořili, kdyby jim po jejich soukromém pozemku bez jejich svolení drandila kolona aut do 90 km/h, a kdyby se je majitelé pozemku snažili napomenout, tak by je vytrubovali a fyzicky napadali a tvrdili, že ONI pospíchají do práce... A ten co brání svá práva a nejen své a DOKONCE si DOVOLÍ říci, aby jezdili ohleduplně, je za to vulgárně, fyzicky napadán.
    Takže i my bombardujme dopisy a žádostmi Kraj, SÚS, D.Břežany a pod. aby se tu uskutečnily dopravně technicko - bezpečnostní účinné prvky, které by zklidnily průjezd Jarovem. Jsme též lidé a máme rodiny a děti.
    Doporučuji si agresivní i troubící jedince dokumentovat na mobil, kameru v autě a podobně a zaslat do médiií, FCB, PČR, a další úřady a žádat o odpověď jak se s nimi naložilo.


  • 1. 2. 2013 20:39
    MUDr. Davit Rath
    Havárie

    Dobrý večer, je mi to líto, ale peníze určené na zabezpečení skály byly přesměrovány na opravu zámku v Buštěhradu a výdaje s tím související.... Dr. Rath Vazební věznice Ruzyně


  • 3. 2. 2013 11:06
    Klaudis
    Re: Havárie

    Dobrý den.
    Opravdu věcný a přínosný příspěvek. Veliká škoda, že anonymní. Hezký den.J.K.


  • 2. 2. 2013 11:38
    Petr Polák
    Uzávěrka silnice

    Dobrý den,
    pročítám si komentáře k uvedené situaci, které - i když jsou pochopitelné - nic neřeší.
    Chceme-li zkrátit uzavírku silnice na nezbytně nutnou dobu je potřeba sami si ohlídat celý projekt a nesmířit se s prvním dodaným řešením.

    Proto navrhuji:
    1/ zjistit záměr kraje /postup, rozsah a délku opravy /, což se již zřejmě děje
    2/ posoudit tento postup a nalézt v něm odstranitelné nedostatky / odložený začátek opravy, její nevhodný a nákladný rozsah až po /třeba/ vliv dotací na délku a rozsah stavby /
    3/ možnosti dopravy uvedeným úsekem po dobu opravy.
    Teď jde především o to , sehnat kvalitní odborníky /nejlépe v obci bydlící/ ,zejména pracovníka st. správy nejlépe s kontakty na příslušný úřad, statika a právníka, kteří by magistrátu pomohli s posouzením navrhovaného projektu. Čím kvalifikovanější by byly posudky, tím snáze by se potom dosahovalo odstranění nedostatků a zrychlení stavby.
    A nyní konkrétně:
    - než se stavba připraví, zafixovat nejrizikovější pasáže skal pletivem a nechat provoz v původním rozsahu
    - koncipovat celou stavbu tak, aby / např. po odstřelu větších skalních kusů / se dole odbagrovala maximální plocha pod skalou, zabrala se ještě polovina silnice, ohradila se vyššími betonovými zátarasy a tak by mohla být doprava alespoň kyvadlově zachována
    - do úvahy bych vzal i případnou možnost průjezdu terénních / nákladních / aut spodem po navigaci, aby nezatěžovaly svým provozem objížďku / tedy až opadne voda..

    Prostě - pokud se sami nezasadíme o nejvhodnější postup, nikdo jiný to za nás neudělá.
    Ač nemám ani jednu z navrhovaných profesí, bude-li potřeba, jsem ochoten pomoci.
    Petr Polák


  • 2. 2. 2013 17:46
    Lucie Knížetová
    Re: Uzávěrka silnice

    Každopádně by bylo dobré abychom se jako občané dohodli co nejdříve a společně s obcí podat na kraj odvolání - proti uzavření silnice - na to je jen 15 dnů. Samozřejmě s tím, že požadujeme zajištění havarijního stavu (např. instalací ochranných sítí), pak řešit vše další nezbytné. Není možné krajskému úřadu tolerovat uzavření silnice s tím, že sanace budou zahájeny s tak značnou časovou prodlevou - a především bez udání jakýchkoli termínů!


  • 2. 2. 2013 18:08
    P. Šorfová
    Re: Uzávěrka silnice

    máte pravdu pane Poláku, sháněla jsem informace a pročítala přes den legislativu, bohužel nejsem expert, ale myslím, že betonová zábrana, pletivo a kyvadlový provoz je řešení k diskusi. rozhodně je třeba dodržet odvolací lhůtu, jednat s vlastníkem komunikace a iniciativně žádat odpovědi a aktivitu. rovněž jsem ochotna se věci angažovat, bude-li ze strany OÚ zájem


  • 2. 2. 2013 17:31
    Milan
    Provizorní řešení

    Dobrý den,

    nešlo by udělat nějaké provizorní řešení? Hrozí jen pád kamenů nebo větších bloků?

    Napadá mě např. umístit do pravého jízdního pruhu betonové zábrany a dopravu pouštět střídavě v levém pruhu....

    Milan


  • 2. 2. 2013 20:05
    Jan Vyskočil
    Uzavírka

    A co takhle most, za papírnou na štěchovickou silnici. Vždyť tato silnice stejně nemá parametry a udělat z této "stezky" komunikaci by stálo určitě více. A Vrané by bylo konečně spojeno se zbytkem světa. Co na to páni a paní radní.


  • 4. 2. 2013 9:02
    Josef Vítek
    Re: Uzavírka

    Tohle já tvrdím už dva roky - a z původní cesty udělat cyklostezku a možná ten most bude levnější, než budování cyklostezky nové podle řeky.


  • 3. 2. 2013 15:36
    Houška
    Uzavírka

    Dobrý den,
    po přečtení předchozích příspěvků mě to nedá a musím reagovat.V roce 1999 manželce spadl velký kámen na auto,škoda byla asi 120tis,hledal jsem kdo je zodpovědný za stav skály na Homoly.První moje cesta vedla na OÚ,tam nikdo nebyl schopen mě pomoci.Začal jsem se soudit,po 12 letech jsem soud vyhrál a Středočeský kraj byl uznán zodpovědným za škodu,kterou musel uhradit a měl učinit opatření,to vyřešil po svém namontovali se značky.V průběhu soudu jsem se dozvěděl ,že středočeský kraj v roce 2006 zadal firmě PONTEX posouzení stavu a vypracování řešení sanace skály,na popud žádosti o zabezpečení skaly od OÚ ve Vraném.Zajímalo by mě co učinil místní OÚ pro nápravu když prokazatelně o tomto problému ví od roku 06 asi krom výměny starostky NIC.Ze strany Středočeského úřadu jde o další výběrové řízení zmanipulované krizovou situací.Bohužel,Vážení máme takové politiky jaké si zasloužíme.


  • 3. 2. 2013 16:32
    P. Šorfová
    Re: Uzavírka

    Co zde píšete je velmi zásadní a zajímavá informace, minimálně se lze informovat o zprávě Vámi uváděné firmy z roku 2006 a popotahovat kraj, že za tu dobu neudělal nic. Chtělo by to místního šikovného právníka :) O problému nicméně věděl už můj dědeček před 50ti lety, jakožto asi všichni místní, ale alibismus úřadů nemá smysl rozebírat :) Je jasné, že narychlo potřebujou přemístit balíček evropských peněz.


  • 3. 2. 2013 19:05
    Štěpničková
    Vlak

    Já nechápu, že se tady rozčilujete kvůli najetým kilometrům, nebo když napadne sníh apod. Můžete přece zvednout zadek a ject vlakem. Je to jednodušší než si tu stěžovat na všechny strany, jaká to teď tím autem bude hrůza.


  • 3. 2. 2013 21:09
    P. Šorfová
    Re: Vlak

    bohužel ne všichni se dostanou do práce vlakem!!!


  • 4. 2. 2013 9:04
    Josef Vítek
    Re: Vlak

    můžete mi říci, kam se dnes nedostanete veřejnou dopravou v Praze?


  • 4. 2. 2013 11:43
    Kamil Švec
    Re: Vlak

    Pracuji od 05:30 a nástup má na Zličíně.


  • 4. 2. 2013 11:54
    Josef Vítek
    Re: Vlak

    Ano, pak se nedostanete, ale myslím, že je to spíše vyjímka, potvrzující pravidlo.


  • 4. 2. 2013 15:55
    P. Šorfová
    Re: Vlak

    ne všichni pracují v Praze :) příště se zamyslete :)


  • 5. 2. 2013 13:25
    Josef Vítek
    Re: Vlak

    Nedávno na fóru jste si stězovala, že se ráno bojíte jezdit ze Skochovic po kostkách kolem sokolovny do práce, když je náledí (což je nás asi většina). Když se tedy zamyslím, jak mi radíte, tak vlastně nechápu proč Vám uzávěrka podle vody vadí, když tudy do práce nejezdíte...


  • 4. 2. 2013 12:21
    Soukupová
    Re: Vlak

    Dobrý den,milá pani Štěpničková,můj otec dělá o 3 hodin ráno na Smíchově,byla bych zvědavá jak by jste se tam dostala vlakem či autobusem děkujui


  • 4. 2. 2013 12:58
    Josef Vítek
    Re: Vlak

    Dobrá, dobrá, ale 90% všech jezdí mezi 5 - 9 hodinou.


  • 5. 2. 2013 9:30
    Petra
    Re: Vlak

    Ono se to řekne hezky: zvedněte zadek a jeďte vlakem. Jenže, ráno vezu dceru nejprve do Zvole do školky a pak teprve sama mastím do práce do Dejvic. Večer po práci se řítím opět do Zvole dceru vyzvednout k babičce a pak dolů. Nemuset nahoru, možná bych tím vlakem i jezdila... ovšem cestováním bych zabila zase těch pár hodin, co můžu trávit po večer s rodinou.


  • 4. 2. 2013 8:48
    Karel
    zastupitelstvo

    Co lze očekávat od zastupitelstva, které nechá léta parkovat auta na zákazu stání, několik metrů od budovy obecního úřadu (před restaurací) a to i v době, kdy je silnice zúžená z důvodu provádění výkopových prací na protějším chodníku.


  • 4. 2. 2013 9:24
    J.Drda
    Re: zastupitelstvo

    Tak nevím co s tím má společného zastupitelstvo. To není tzv. Pomocná stráž VB aby někoho pokutovalo nebo dělalo represe.
    Zde máme všichni stejnou možnost a to zavolat na Polici ČR aby přijeli a dali pokuty, tyto pravomoci na obci nikdo nemá.
    Zajistit průjezdost by měl investor a dodavatel stavby, čili ČEZ. My na obec můžeme tlačit aby vyžadovala dodržování podmínek stanovených na realizaci a tam jisté omezení dopravy bylo.

    To, že tam někdo parkuje není chyba obce ani zatsupitelstva, ale těch lidí co tam parkují, takže si stěžujte u nich, že jsou nezodpovědní a neslušní vůči ostatním občanům (řidičům i chodcům).


  • 8. 2. 2013 12:45
    Petr Kolesa
    Re: zastupitelstvo

    Pane Drdo,

    myslím, že nemáte tak docela pravdu. Dnes Vás Policie ČR při oznámení parkování v zákazu zastavení většinou odkáže na místně příslušnou Městskou policii. Pokud se nepletu, naše obec MP nezřídila. V tom případě má buď smlouvu s MP jiné obce nebo existuje pověřená osoba. Předpokládám tedy, že kdokoli z Rady obce je schopen předat podnět do správných rukou.


  • 4. 2. 2013 9:35
    Synek
    Jizda k lekari 4.2.2013, 7:30

    Dobry den,
    Jedna cerstva zkusenost z dnesniho rana.
    Vyjezd z Vraneho smerem na Zvoli. Potkali jsme hned na zacatku kolonu ridicu jedouci dolu serpentynami, jejich gestikulace naznacovala, ze nahoru nema smysl jezdit, otocili jsme to, jeli na Brezovou, po ledu se podarilo dojet do Zvole, zacala velmi pomalu popojizdejici kolona. Po 20 min, kdyz jsme dojeli tech cca 500m na zacatek Ohrobce jsme to vzdali a doklouzali zpet pres Brezovou do Vraneho. Ucelem cesty mela byt navsteva lekare v Motole za ucelem kontroly zraneni hlavy, ktere se nasemu 2 letemu synovi stalo minulou nedeli. Opravdu nevim, co bychom delali, kdyby jsme chvatali na pohotovost jako pred tydnem a zejmena kdyby to bylo vaznejsi zraneni. Jak by treba dnes rano dorazila sanitka mi neni uplne jasne. Je tato vec prosim nejak resena? Mozna by nemusela byt cesta podel reky fyzicky zahrazena haldami hliny alespon pro tyto pripady ....
    Jan Synek


  • 4. 2. 2013 10:06
    Armin
    Kde udělali soudruzi chybu?!

    Dobrý den,
    Celá situace je bohužel kritická viz dnešní ráno a cesta do Prahy. O problematice skály se přitom ví velmi dlouho. Z rozhodnutí OD je však patrné, že žadatelem je KSÚS Středočeský kraj a ne obec Vrané nad Vltavou. Není tady něco špatně? Jarovský úsek sice není ve vlastnictví obce, ale obec – potažmo zastupitelstvo – by mělo být první, kdo se bude o tento úsek zajímat, protože jde o hlavní příjezdovou cestu do Vraného.
    Zajímalo by mne tedy, kolikrát se v minulosti na obci zvedl telefon směrem ke Stř. kr. a kolikrát se urgovalo za vyřešení SKÁLY, SNÍŽENÍ RYCHLOSTI v nebezpečných místech úseku, atd.?
    Děkuji za odpověď,
    Petr


  • 4. 2. 2013 12:01
    Josef Vítek
    Dnešek

    Uzavření je nepříjemné a ještě ke všemu to dnešní počasí. Pokud by dnes bylo jako včera (a takových dnů je samozřejmě drtivá většina), tak by se nic zásadního neřešilo. Navíc kde je psáno, že by to samé nebylo kolem řeky. Samozřejmě je potřeba vyvinout tlak na kraj, aby oprava byla zahájena co nejdříve. Možná, že by stálo za to, v takovýchto extrémních případech, aby Vranský posypový vůz prioritně projel cestu na Zvoli, byť náklady ponese obec.


  • 6. 2. 2013 12:34
    P. Daranská
    Ledovka a nehoda

    Zdravím, chci se zeptat, jestli je možnost, aby od vás z vyšších míst někdo rázněji zaurgoval správu silnic, aby sypače jezdili daleko dřív.
    Dneska jsme ráno po sedmé hodině bourali v břežanskym údolí - 5 aut. Chápu, že to není asi vaše silnice, ale týká se to objízdné trasy a na občany nikdo samozřejmě nedá.
    Jízda byla přizpůsobená stavu vozovky a opravdu větším krokem už to nešlo. A stejně, nehoda jak vyšitá. A 20 minut po tom - tedy v půl 8 - si jede vesele sypač od Zbraslavi a rozsolí to? No fakt výsměch. To vážně nechápou, že musí dřív? Navíc když den předem hlásí všude, že bude ledovka? Kdyby to posolili dřív, tak žádná bouračka fakt být nemusela a x lidí by teď nemělo starosti s opravou aut...naštěstí jen aut :/


  • 17. 2. 2013 9:50
    vopat
    karel

    Dobry den,
    to je takovy problem pozvat horolezce a ten nejhorsi kus skaly nechat shodit ? Pote dole vybudovat zabranu z panelu a umoznit jednim pruhem prujezd ? Jak chceme rozvijet obec, kdyz se do ni nikdo nedostane... Z objizdky horem budem pri soucasnem zatizeni za chvili tankodrom.......
    Chapu ze je treba resit a zamezit ohrozeni zdravi a majetku.. proc se tedy ale neresi hned ?
    KV


grafika_pata.jpg